Leylaaa61 Tadımlarda ilk denemeleriniz nasıl geçti?biz bugün başladık,biliyorum ilk günden hemen karamsarlığa düşmemeliyim ama bir iki çay kaşığı ancak verdim (balkabağı),onu da tükürdü diyebilirim.Bi an kötü oldum 😔
Oglunasikbiranne08 Leylaaa61 ilk gün 1 cay kaşığı yeterli . İkinci gün 1 tatlı kaşığı , üçüncü gün 1 yemek kaşığı kadar verin. İlk ek gıdada öyle oluyor cnm . Zorlamayın çok fazla reddederse eğer
Ygtek Leylaaa61 bizde de durum aynı. Havuc verdim hep öğürdü. Patates verdim yine öğürdü. Havuc patates birleştirdim püre yaptım bi çay kaşığı bile yemiyor. Yoğurt vericem insallah onu yer de biraz da olsa morelim yerine gelir 🙏🏻
elmaliturta Leylaaa61 zamanla alışacak sizde diyorsunuz tadım aslında ek gıdaya başlayınca ilk bir ayı bebeğin bir şeylerin tadına bakmasiyla geçiyor hatta 1 ayıda aşabiliyor endişe etmeyin şuan zaten ya anne sütü ya mama ile doğması gerek ilerleyen zamanlarda ek gıda bir oyunun yerini tutabilir hale gelecek bunlar normal seyler
Minikbal Leylaaa61 ben kara kara düşünürdüm nasıl alışıcak diye çünkü çok zor yerdi azıcık. Ama Şu an 18 aylık ve herşeyi yiyor. Demem o ki hiç karamsar olmayın alışıolar ilk başlarda hepsi zor
Leylaaa61 Oglunasikbiranne08 ya yemek istemezse diye canım sıkıldı:(eşim de diyo ki daha ilk kez verdin canını sıkma ama,işte hayallerr.Kendim gibi her şeyi yer diye düşündüm hep ne bileyim
Oglunasikbiranne08 Leylaaa61 yok cnm endişe etme . İlk defa yiyor sonuçta ek gıdayı . Hemen alışamaz ek gıdaya . Reddedilir tukurebilir kusabilir . Tadını beğenmeyebilir . Normal bunlar cnm . Sen endişe etme hemen . Alışıyorlar zamanla merak etme ☺️
Leylaaa61 Oglunasikbiranne08 😊inşallah yaa sağolun.şapur şupur yedi diyenleri duyunca öyle hissettim bi an
Leylaaa61 Ygtek benim kzım öğürmüyo aslında direk tükürükle ağzından akıtıyo çenesine doğru.bakalım,umarım önümüzdeki günlerde alışır
Minikbal Ygtek yoğurttan sonra patatesi falan yoğurtla karıştırıp verirseniz daha kolay yiyorlar. Çünkü patates ağzına yapışıyor yutamıyorlar
Leylaaa61 Minikbal yaa emme konusunda müthişşş istekli 24 saat emer,mam da içiyoruz sütüm aZ diye,biberonu görünce çıldırıyo,ben de iştahlı olacak diye düşünürdüm hep,galiba beklentimi yüksek tuttum😊🙈
ma9419 Minikbal nasıl verdiniz ilk başlarda püre mi pütürlü mü. Oğlum 6 aylık 3 gün yoğurt verdim o sulu olduğu için yuttu da iki gündür havucu haşlayıp ezip anne sütüyle sulandırıyorum çok zor yutuyo 😞
Ygtek Minikbal evet bende zaten pimpirikliyim korktum iki gün denedim sadece veremedim ondan sonra. Ama yoğurtla denicem dediğiniz gibi yer insallah🙏🏻
Nes94 Leylaaa61 blw yöntemini biliyor musunuz biraz araştırın benim bebeğim genelde zaten biseyi biz verince zorlar hel aklımda blw vardı kendi ağzına çok rahat götürüp yiyo ama bizden teklif gelince o kafa sağa sola dönüyo veya aldırdıysak direk tukuruyor. 1 sene anne sütü alması gereken asıl gıda diğerlerinin zaten tadımlık olması gerekiyor yani alışma süreci. Çok bilgim yok benimde bu konularda ama bebek oturabiliyorsa kendi haline bırakmak daha doğru banada daha konforlu geliyor :)
Leylaaa61 Nes94 blw yöntemini duydum ama çok fazla bilgim yok açıkçası,biraz araştırmıştım ama çok kafam karışık,çok beceriksiz hissediyorum bu konularda kendimi
Nes94 Leylaaa61 bende korkarak başladım eşim varken yaptım sürekli şimdi annemler bizde onlarla yapıyorum destek alabileceğin birileri varken yapsn daha iyi olur haşlama işinde hala iyi değilim ama benimki kendi yemeyi tercih ediyo. Pürenden sasmam diyosan da püre kaşıkları var ortası delik bebek kendi yiyebiliyo bu sayede kendi denerse belki daha güzel yer. Ama bunlar alıştırma zaten senin sütünden beslenmesi şuan çok daha önemli