Benim bebeğim 40ı çıkana kadar 2 saatte bir beslendi. Yenidoğan bebekler çok uyuduğu için sizin alarm kurup beslemeniz lazım. Uyanmıyorsa ayağının altına,burnuna ,kulağıma dokunup mutlaka uyandırmanız lazım. Uyuyor diye düşünmeyin şekeri düşebilir ve sarılık olabilir. 40ı çıkmaya yakın benim bebeğim acıkınca ağlamaya başlamıştı. Şimdi 2,5 aylık gece ve gündüz ağladıkça emziriyorum. Not: bebeğim erken doğdu Prematüre. Küvezde kaldı