Merhaba anneler.. 14 günlük bebeğimi bugün uyuyakalıp 3 buçuk 4 saat sonra emzirdim.. vicdan azabı çekiyorum böyle olduğunda ama uykuya da çok ihtiyacım var bebeğimle beraber uyumuşuz hatta.. napacağımı bilmyorum 2 saatte bir emzir diyorlar ama bazen öyle 3-4 saate kayıyor uykusuzluktan🥺