Benim oğlum da 40 aylık. Biz de maalesef alışamadık. Nasıl yapacağım bilmiyorum. Tek denemediğim şey cırt cırtlı tuvalet kitabı almak. Video da izlettim ama olmadı. Herşeyi anlıyor, konuşuyor ama çişi bir türlü söylemiyor. Kaka işini hallettik çok şükür ama çiş 😒 Bir de çişi ödül karşılığı yapmak istiyor. Anne jelibon ver diyor, çişin mi geldi diyorum. Evet diyor ve gidiyor ama yaptığı da birkaç damla. Sırf jelibon yesin diye çişim geldi numarası yapıyor. Maskara oldum valla.