Papatyam95 ilk cocugum 36 haftalık doğdu şuan ki cocigumda 38 haftalık doğdu
Normal doğum yaptım
İlk doğumum zordu ıkınma falan tecrübem yoktu
İkinci dogumumda az çok tecrübem vardı ama yemek birşey yemeni yasak ettiler sonradan gücüm bitince biraz zor oldu ama Allah’ın belaları içimde parça biraktilar çıkarma derken yoğun kanamam oldu öyle böyle geçti ama baya kötü tranvalar yasadim
Bebeğin karın çevresi ikisinin de geriden gelmiyordu haftalariyla uyumluydu
Gebelikte filik asit kullandım
Ama aşırı stres yapıyordum baya sorunlar oluyordu eşimle ilgili bunlarda bebeği etkiliyor tabi
Ama bazıları annein beslenmesiyle bebek gazlı oluyor diyor bilemiyorum
Gebeligimde dogumumda zorlu süreçlerle bitti ama gazlı olmalarini onlara bağlı olacağınıza sanmıyorum…