Kızlar bebeğim 6 ay 10 günlük doğduğundan beri gaz sorunumuz var belli saatlerde ağlıyor krize giriyor. Mama veriyorum ek gıdayada 1 ay önce başladık. 3 ay biter dediler 6 ay biter dediler hala bitmedi eşim ile uykusuz gidiyor artık bu yüzden aramız bile kötü hep yorgunuz bebek sürekli mutsuz diye. Gaz sancısı olduğu kesin doktor kriz zamanları için fitil verdi ama ben sürekli kullanmak istemiyorum.
Masaj yapıyorum
Hergün yıkıyorum
Acı elma yağı sürüyorum
Kimyon çayı içiriyorum 1 çay kaşığı
Nurse harveys şurup çok iyi gelmişti ama artık gelmiyor
Sab simplexle dahada arttı sancı
Probiyotik kullanıyoruz
Ne yapıcam artık çok yoruldum yani bazen o kadar uykusuz kalıyorum ki sürekli sinirli geziyorum. Eşim bugun nuse harveyin damlasını alıcak ne işe yarar bilmiyorum ama artık tükendik çözüm yokmu hiç?