likeli teşekkür ederim, ben kendi yorumumu belirttim, mesela mekke, kimse ay burası Hristiyan bir toplum heralde demez, çünkü aşikardır İslam, mesela camideki insanlara baktığımızda giyim kuşam davranış olarak Yahudi olduklarına hiç ihtimal vermeyiz, ben de onu söylüyorum, turkiyedeki herhangi bir caddeye baktığımızda İslami göremiyoruz bunu söylemeye çalıştım, yani bu benim bakış açım, ve (bence) bir eksiklik, ancak diğer insanları gerçekten zorbalamam ve buna azami şekilde dikkat etmeye çalışırım, baskının nefret getireceğinin farkındayım. Yalnızca konuşma tarzında bir post açtım, fikirlerimizi paylaşıyoruz ve ben size yorumunuz için teşekkür ediyorum.