Zera Biz ilk tıraşını 9 aylıkken yaptırdık. Oğlum çok saçlı doğdu, 9 aylıkken saçını topluyorduk. En sonunda topluyoruz belki rahatsız oluyordur diye kestirdik ama mahvetti bizi. Bizim de saç değil ama kıyafetlerdeki etiketlerden nefret eder, kesmeyi unutalım hemen kestirir. Bizde aynı şekilde tırnak kestirirken de çok ağlıyor mecburen uyurken kesiyorum. Duşa bayılıyor ama bazen günde 2 defa giriyor , mutlaka her gece duşa girer. Tıraş ve tırnak kesme de mahvediyor ama bizi