Oğlum 3 yaşında ve saç tıraşı olurken inanılmaz ağlıyor. 2 kişi hatta bazen 3 kişi tutarak ettiriyoruz. Artık ağlamaktan kusacak noktaya geliyor, neden bu kadar çok ağlıyor anlamıyoruz. En son 3 numaraya vurdurduk sık yaptırmayalım diye ama saçları çok çabuk uzuyor. Ne yapabiliriz nasıl alıştırabiliriz bilmiyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum.