aselomerasaf [silindi] köz patlican ve köz kapya biberi yoğurt mayonez sarımsak karıştırın üstüne de haşlanmış nohutu kırmızı biber ile yağda hafif kavurun birde ceviz ekleyin çok güzel oluyor 🤤
Annelikdeneyimim- [silindi] evet biri bir yaşında bir okullu zor şimdiden stres oluyorum misafiri çok severimde zor
[silindi] Annelikdeneyimim- benim de 6 aylık yapışık geziyoruz eşim evde olunca yapabiliyorum ancak. Allah yardımcımız olsun cümleten 🥲🙏🏻