suhedaaaaa Always-be-happy_Always-smile Hahahaha aşırı tuhaf bir olay olmuş 🤣 Bir daha değiştirmemiştir herhalde
Kuzeymomss Always-be-happy_Always-smile Sevgilim❤️ diye kayıtlı. Kavga vs ettiğimizde de değiştirmem, birde onunla mı uğraşcam😂
Tatlican Always-be-happy_Always-smile Bende sevdiceğim diye kayıtlı yıllardır hiçbir zaman değiştirmedim Eşimde Ayşem diye kayıt etmiş oda değiştirmiyor
defnesmom3 Always-be-happy_Always-smile bende eşim bey👩🏻❤️👨🏻 diye kayıtlı ben ona hatun diye kayıtlıyım sizin alın yazım olayı güzelmiş 😁
Always-be-happy_Always-smile defnesmom3 Ama gerçekten “alınyazım” olduğuna inanıyorum inanarak kaydetmiştik zaten o günde ❤️🥰
goldengate Always-be-happy_Always-smile doguluyum ben,sabrimin sinirlarinda baya oynadi vaktiyle esim ondan tahammulum bazen yok😂
Always-be-happy_Always-smile amantanrimdidim Yani tartışmalar tuz biber boyutu işte kavgaya dönüşedebiliyor bazen 🤭
Always-be-happy_Always-smile goldengate Kürt damarı ile laz damarı kapışır zaten 😅😅 Sinir konusunda zirvede de kapışırız 😅
semkav Always-be-happy_Always-smile iyi bişey yapınca sevgilim ♥️ kötü bişey yapınca Simay’in babası 🤣🤣
Baklavanida Always-be-happy_Always-smile sevgiliyken kaydedemiyordum abim sağolsun Nişanlanmadan önce canımın içi yazdım hâlâ öyle Onda da balımmmmmmmm diye hâlâ öyle