Eşlerinizle nasıl hitaplaştığınıza dair post gördüm de aklıma geldi. Peki rehberde ne diye kaydettiniz? O rehber kaydı kaç günde bir değişir? Hitap şekli değiştikçe mi değişir? Atarlanıp kavga ettiğinizde mi değişir? Bunlar önemli 🤣😅 Maksat goygoy olsun canım.
Destina’m diye kaydetmiştik (Destina anlamı alınyazısı) ikimizde iş hayatında sıkıntı yaşıyoduk
benim adım Destina sanılıyomuş onun işyerinde. Bende sevgilimle konuştuğumu söylediğimde inanmıyolardı kız arkadaşımla goygoyuna takıldığımızı düşünenler vardı. İlk buluşmada Alınyazım olarak değiştirdik ve o gün karar aldık tekrar değiştirmeyi yasakladık 🥰