ipeksiiimom gzmm4738485 ben de dolaba bakayım ikinci el temiz varsa dedim sıfırıyla hiç fark yok nerdeyse 😂
gzmm4738485 ipeksiiimom aynen öyle de yapabilirsiniz ama mesela ucuza alırsanız elinizden de çıkaramazsınız belli bir marka olunca insanlar onu aratıyor bakıyor ve alıyor öyle düşünün 😁
Gldekpnci ipeksiiimom ben 8 bine aldım da suan pahalı biraz daha çok memnunum özellikle katlandığı için tercih ettik küçücük oluyor
Mnli ipeksiiimom benimkine biri vermişti no name bir marka seviyordu globber falan da güzel ama sevmezse para boşa gider benim gözlemlediğim pandalı ördekli falan oluyor ya göz kanatıyor ama onu bütün bebekler seviyor
ipeksiiimom Mnli ben biraz daha arabada falan taşıyabileceğim katlanır bi şey olsun istiyorum aslında ama dediğiniz gibi sevmezse diye çekiniyorum
Aram33 ipeksiiimom sürüşü baya rahat gayet memnunum. Katlanabilir araca da rahat sığıyor. Ben e bebek kampanyadan aldım 4900 e ama şimdi ne kadar oldu bilemiyorum.
Aram33 Oznrusk valla 25 kg ya kadar kullanılabilir diye aldım . 5 6 yaşa kadar rahat kullanır daha da büyük yaşa kadar gider diye düşünüyorum