ipeksiiimom Kızlar, kızım 18 aylık ve asla bebek arabasında durmuyor ben de acaba ebeveyn kontrollü bi bebek bisikleti alsam mı diyorum. Kullandığınız tavsiye ettiğiniz bi ürün var mı.
defnevedoruk ipeksiiimom 1 senedir globber kullanıyoruz elim ayağım resmen, kızım asla bebek arabasına binmez ama bisikletinden indiremiyorum
Mnli ipeksiiimom benimkine biri vermişti no name bir marka seviyordu globber falan da güzel ama sevmezse para boşa gider benim gözlemlediğim pandalı ördekli falan oluyor ya göz kanatıyor ama onu bütün bebekler seviyor
ipeksiiimom gzmm4738485 globber diğerlerine nazaran biraz daha pahalı ya aslında çoğu kişide onu görüyorum ama ya alırsam da binmezse diye korkuyorum 😂
fatmats E bebeğinkini aldım ben bebeğim mayısta bir yaşına girecek yaza kullansın diye aldım ama şu an evde kullanıyoruz sağlam malzemesi güzel globber alternatif yeterli bence
ipeksiiimom gzmm4738485 bi araştırayım o zaman çok teşekkür ederim. Bi de bebek arabasını hiç sevmiyor sizce ona biner mi
fatmats ipeksiiimom ipeksiiimom ben 3200 gibi bir fiyata aldım internetten ama mağaza fiyatı da 4500 gibi bir şey katlananları da var ona da bakabilirsiniz o da indirimle 5,5 civarına düşüyor
Aram33 ipeksiiimom sürüşü baya rahat gayet memnunum. Katlanabilir araca da rahat sığıyor. Ben e bebek kampanyadan aldım 4900 e ama şimdi ne kadar oldu bilemiyorum.
ipeksiiimom defnevedoruk ayy cok umutlandım şimdi umarım kızım da sever. Çünkü avmye falan gidince perişan oluyorum yürümüyor da babasında da durmuyor sadece benim kucağımda gezmek istiyor
defnevedoruk ipeksiiimom inanın sevmese tavsiye etmem ama benim kızımda hep yürümek istiyodu bebek arabasına asla bindiremiyodum suandada hep bisikletine binmek istiyor
ipeksiiimom defnevedoruk zaten kuzenininkine geçtiğimiz yaz binmişti hep onla gezmişti şimdi biraz daha büyüdü ya ondan tedirgin oldum. Çok teşekkür ederim
gzmm4738485 ipeksiiimom inşallah sever kaliteli birşey almak istiyorsanız bence glober almak en mantıklısı 🫠
ipeksiiimom gzmm4738485 o bütçeyi ayırım ama binmez de ortada kalırsa diye çekindim 😂 bende biraz o huy var ne aldıysam öyle duruyor kızım da bana çektiyse yandım 😂
ipeksiiimom gzmm4738485 ben de dolaba bakayım ikinci el temiz varsa dedim sıfırıyla hiç fark yok nerdeyse 😂