inci-2019 Benim bebeğimde de aynı sorun var bence doymadigi için değil bağırsakları hareket ettiği için uyanıyor,ek gıdaya başlayan bebeklerde oluyor, bağırsakları alışana kadar sürer dediler bana ,
Ask17 pilavustutavuk anne sütünden başka bişey almadıysa devam sütüyle başlayın 1ay sonra filan muhallebide verirsiniz. Ben hazır kaşık mama kullanmıyorum kendim muhallebi yapıyorum. Daha sağlıklı buluyorum internetten bakabilirsiniz çok güzel muhallebi tarifleri var
Banu_alper pilavustutavuk bence kasik mamadansa devam sutu daha iyi onlarin formulleri anne sutune daha yakin oldugundan icerik olarak daha iyi kasik mamalarda seker karbonhidrat dolu kilo yapsin tok tutsun diye bende almistim bir iki kere verdim icime sinmedi aile hekimdeki hemsiremize sorduk kasik mamalar biraz daha katkili bana kalirsa verme onun yerine yogurt ver dedi devam sutu 2 numara alin ben hipp combiotic kullaniyorm memnunuz sindirimi kolay gece 12 de yer yatar sabah 6 ya kadar falan uyuyor oglum
3evlatAskm pilavustutavuk canım kaşık maması almanı öneririrm üçüncü çocuğum ve hepsinde kaşık maması kullandım devam sütü yerine ve hero bay sen sasmam asla biberonla veriyorum çok da memnun bebeğim içerken
[silindi] pilavustutavuk Gün içinde sütünüz yetiyorsa gece uykusunda öncesi için düşünüyorsanız bir öğün kaşık maması vermeniz daha mantıklı olur ama eğer gece de uyandığında emziremiyorsanız süt azsa devam sütü de kullanmalısınız. Kaşık maması suyla hazırlanıyor sütle değil yanlış bakmış olabilirsiniz. Meyveli bol tahıllı olanları deneyin pirinçli muzlu olanlar hergün verince kabız yapabilir. Devam sütündede biz sma kullanıyoruz gaz kabızlık vs yaşamadık.
DBsvn pilavustutavuk hayır bize bi çok mama gaz kabızlık yaptı bu gayet iyi düzene girdi resmen birde ek gıdaya yeni başlayınca gece onları pek istemiyorlar tam olarak alışana kadar emzirme mantığı gibi aynı devam sütünün yerinide bence ek gıda tutmuyor alışma sürecinde
Havva123 espalp canim merhaba bizimde süt alerjisi şüphesi var acaba hangi marka kasık mama.kullanıyorsunuz. nasil hazırlıyorsun
espalp Havva123 hipp pirinçli, hipp tahıllı, hipp 5 tahıllı, aptamil 7 tahıllı ballı, bebelac tahıllı kullanabileceklerimiz. Bir yemek kaşığı koyuyorum üstüne göz kararı suyla yapıyorum artık ölçmüyorum elim alıştı 🤣
Aminem pilavustutavuk ben sabah uyandıgnda kaşık maması öglen meyvenin suyu gece uykusuda formul mama veriyorm 5 ay 9 günlük
pilavustutavuk Aminem devam sütü almıştım o zamanlar. Gece yatarken de meyveli yulaf unlu irmikli kaşık maması yaptim yedirdim. Aradan 1 ay geçti uyanmalari açlıktan olmadığını anladım. Hala saat başı yada bazen durumu abartıp 10 dakikada bir kalkiyor. Ve sadece meme istiyor tekrar dalmak için.cok kötü alışkanlığa dönüşmüş :/
pilavustutavuk Aminem ilk vereceğim için devam sütünü 60 CC verdim tadina baksın diye.. Kaşık mamayı ise çay bardağını dolduracak şekilde vermistim. Devam sütünü sevmedi bida icmedi Ama kaşık mamayı sevdi onunla devam ediyorum. Şuan 7 ay 18 günlük
Aminem pilavustutavuk biberona en az 150 cc su koyun onu taşa döküp yapın ben 5 ay 9 günlük kızıma bile 130 cc den yapıyrm canım senşn ki büyük formul mamada 180 içebilir