6.5 aylık oğlum var. Geceleri yarım saatte bir yada saat başı kalktığı için sütümün dolmasına imkan yok. Boş boş emiyor. Belki de az az geliyor tekrar acikiyorvo yüzden yarım saat sonra emmek için uyanıyo.
Gece yatmadan en azından devam sütü mü vereyim yoksa kaşık mama mi vereyim..
Eğer devam sütü önerirseniz en iyisi hangisi? Tadı, markası,kokusu ve kabız yapmayan vs..
Kadik mama önerirseniz hangi çeşidinden hangi marka alayım..
Bu akşam vereyim diyorum..