nrysn canım biz yurtdışında olduğumuz için online eğitim aldık . Ha Türkiye de de olsam iyi hoca yakınımda yoksa almam . Rehabilitasyonları biliyorum iki yıllık mezunlar . Yada yeni mezun . Selçuk bayram , Emrah hoca vs var iyi olanlar . Beni yönlendirdi ama asıl en önemli şey beş dakika bile boş bırakmadım . Sürekli oyun oynadım konuştum . Algı vardı anlıyordu daha da oynadım . Yalnız bırakmadım . Çocuğunuz anlıyor mı sizi komut alıyor mu? El hareketi bizim de vardı hala var o bitmedi.