Kızlar merhaba, dün doktora götürdük oğlumu otizm tanısı kondu başlangıç ancak düzelebilir denildi. Oğlum ismine seslenince bakıyor göz teması cok iyi ama anneden başka kelime yok. İşaret etmek yerine istediği şeyin yanına gittiği için işaret olmadığı içinde doktor önemli dedi. Bir de heyecanlanınca parmak ucunda olmasından ve ellerini sıkarmış gibi yapmasından dolayı söyledi. Ama bir yılda eğitimle düzelebileceğini söyledi. Hiç bu şekilde tanı almış ve düzelme görülen var mıdır? Nekadar üzüldüğümü dünden beri anlatamam gercekten cok zor:(