Her kafadan ayrı bi ses çıkmış ama artık olayı bi anlayıp kavrasak mı ?
23 senedir tek bir kişi yönetiyor
ülkeyi çok şükür diyip yediğimiz zehirli gıdalar sosyal çürümeyi, adaletin olmadığı tecavüzcülerin aramızda gezdiği ülkeyi gözden gelemezsiniz devlet dediğimiz şey biz halkız insanlar herkesin hakkı için dışarı da sadece imamoğlu için değil
Pazar günü bende sandıkta olacağım saati henüz bilmiyorum ama sabahtan başlar zaten