Egeninannesii canım bende aynı durumdaydım ama ben bir gün fototerapi tedavisi uygulattım değerimiz normale düştü oğlum rahatladı onu uyandırmak gerçekten yıpratıcı oluyor çünkü sarılık zaten uyku ve halsizlik yapıyor bence sende bir gün hastanede tedavi uygulat derim en azından bebişim için rahat olur karnı doyar İnan korkulacak bir durum değil ben eğer bunu göze alıp hastaneye yatırdıysam herkes yapar diyorum çünkü normalde aşırı duygusal bir insanım.Bizim değerimiz 17 idi doktor bana da bol bol emzir dedi ama ben bir gün yatırmayı tercih ettim çocuğum yıpranmasın diye çok geçmiş olsun bebişe ve sana