Egeninannesii Canım aynı şeyi bende yaşadım uyandırmıyordum en son hiç uyanmadı koşa koşa doktora gittik sarılık 16olmuştu sarılık uyku yapıyo yavrularımıza herkes bana diyodu mama ver diye ben dinlemiyordum sütüm varken neden yavruma mama vereyim diyordum ama kesinlikle verilmesi gerekiyormuş evet benimde çok sütüm geliyordu ama nekadar emselerde yetersiz geliyor bizden kaynaklı değil çok küçük oldukları için güçlü çekemiyorlar Işın tedavisi gördük biz 16la yatışı istedik sabah 8le hastaneden çıktık ben evde mama vermeye kıyamıyorken mecburen orada hemen karnını doyurup Işının içine yatırmam gerekiyor oyüzden mama verip gazını çıkarıp hemen yatırıyordum çok şükür atlattık ama çok zor Allah yardımcınız oldun hemen atlatın inşallah