mmgls
Doktorun her dediğine de takılmayın lütfen benim bebeğim çıkmadan bir gün önce iyi mi diyorum yoğun bakımda hala risk var diyor sonraki güm sabah çıkartıyoruz dedi söylemiyorlar iyi olduğunu zaten entübeden çıkıp nazala geçer sonra da fanus sonra taburcu ederler bizde öyle olmuştu korkmayın benim oğlanda tolere edemiyordu nazala geçince her gece sabah olsun da gideyim entübe etmişler mi göreyim diyordum çok zor sabah akşam yoğun bakım kapısı beklemek bir anda topladı kendini sizinki de öyle olur inşallah ❤️