Merhaba. Benim oğlum 8 martta doğdu. Bugün 15 günlük. Solunum sıkıntısı vardı. Ciğerleri enfeksiyon dolu doğdu. Antibiyotik başladılar. Toparladı çok şükür. Bide tiroidi 300 lerde şuan. İlaç başladı ama dozunu artırdı. Ama hala entübede. Doktor kendi nefes almakta hala zorlanıyor dedi. İlerleyen günlerde sürfaktan bakıcam doğuştan eksikse İstanbul’a sevk edeceğim dedi. Çok korkuyorum. Hala kendi nefes alamıyor. Her gittiğimde gördüğümde içim açıyor. Doktor diyor 15 günde hala makineye bağlı çekince solunumu düşüyor diyor. Bende düşünmekten ağlamaktan tansiyonum tavan. Başına gelen var mı. Uzun süre entübe olup çıkan. İnşallah süraktan eksiği değildir yakın zamanda toparlar. Nolur dua edin 🙏