Monarozalina
Bunun uyku eğtimcisiyle alakası yokki madem çocuklarla ilgili bana bilgi veremicek ne diye çocuk doktoru oluyor ki? Gece asla yatağında uyumak istemiyor kendini yerden yere vuruyor mecbur sakinleştiriyorum. Bende doktora öğlen uykusunu kessem mi acaba diye sormak için yazdım. Evet biliyorum öğlen uykusu 3-4 yaşa kadar çok önemli ama böylede ikimiz perişan oluyoruz, kızım bacaklarımın arasında uyuyor bende koltuğun üstünde iki büklüm uyuyorum. Tanıdıklarımın çoğunun çocukları mesela öğlen uykusu uyumuyor, acaba benim kızım da mı istemiyor diye sormuştum sadece. Yinede teşekkür ederim bilgileriniz için.