Bebegimm1 semkav benm bebegimde var doktor damla vermişti 4 gün onu kullandım her gün masaj yapmak gerekiyor göz pınarlarına siz bir şey sürmeyin ben doktorun dediği dışında bir şey yapmadm ve 3 ay snra kanallar açıldı çapaklanma geçti
Hilalssszm semkav aslında youtubeye yazarsanız bir dolu video var. Göz pınarı ile burnun tam birleşim yerine parmağınızla bastırıp burna doğru hafif cececeksiniz bastırrken korkmayın ama geçiyor üzülmeyin de
Hilalssszm semkav çok gün geçmiş yorumunuzu şimdi gördüm ama hayır bilmiyorum inşallah sizin bebeğinizin de gözü geçmiştir