Bence iphonenun sadece adı var bir de satarken diğerlerine göre pahalı fiyattan gidiyor ama bence o kadar paralar vermeye hiç gerek yok samsunun s serileri çok daha iyi Heleki sırf kamera için alıyorsanız kesinlikle s23 s24 öneririm ben s22 kullaniyorum iphonen 13 kullanan arkadaşlarım benim telefonla fotoğraf çekilmeyi daha çok seviyor 😀