Betelgeuse_ Sogukbaklava ikisine de cevap verince kafanız karışti tabi 😅 İlk yorum komigime gitti ben de 662 ay ne be demiştim sonra iki kez altıya bastığını düşündüm 😂
bisusbe_ Sogukbaklava iki yaşını geçmiş çocuğa 34 aylık demek de bana aynı geldi ona ironi yaptım anlaşılmadi🥲
Sogukbaklava bisusbe_ yani 36 39 a kadar söyleniyo sanki ama 45 aylık 49 aylık 😂aylık değil bacım diyesim geliyo bazen
bisusbe_ Sogukbaklava bence iki yaşından sonra denmesin ya hadi 30 aylık da tamam ama sonrası hiç olmuyor
Betelgeuse_ bisusbe_ daha tam üç yaşına girmedigi için onu belirtmek istedim. Şu an sorsan iki yaşında da değiliz üç yaşında değiliz henüz. Belki bu aylarda oluyordur bu tarz davranışsal hareketler diye ayını özellikle belirttim..
Serozen Betelgeuse_ aynı durumu biz de yaşıyoruz kızım 3 yaşında ne yaptınız acaba gittiniz mi doktora ben de ne yapsam bilemedim
Betelgeuse_ Serozen gitmedik ama gidicez çünkü sürekli söylüyor..her gün mutlaka en az bir kere söylüyor. Üç yaşına girmesine bir ay var Sizinki ne kadar sıklıkla söylüyor?
Serozen Benimki dört beş kez söylüyor günde ama anlık gelip gidiyor sanki. Bi dokunuyor eliyle anne karnım diyor sonra devam ediyor. Dikkat çekmek için mi emin olamıyorum ama götüreceğim artık bi doktora
Sanemim Betelgeuse_ kızım da karnım ağrıyor diyordu bikacgundur idrar da enfeksiyon cıktı bircok sebebi olabilir doktora götürün doktor görmeden bilemezsiniz ki neyden kaynaklı olduğunu
Kuzeymomss Betelgeuse_ 35 aylık oğlum da arada diyor ama sanki oyun oynuyormuş gibi diyor yani hiç düşünmedim gerçekten ağrıyor mu diye. Mesela calpolu çok seviyor durup dururken anne ateşim çıktı benim calpol versene diyor
Betelgeuse_ Kuzeymomss oyun mu değil mi anlaşılır heralde ya sizinki ilaç icmek için yapabiliyor olabilir. Benimki oyun olsun diye yapmıyor ama belli yüzünü de ekşitiyor çoğu zaman. İlk başta oyundur dedim de üç haftadır böyle göturcez artık mecbur
Kuzeymomss Betelgeuse_ Yani bana oyun gibi geliyor da siz öyle diyince bir düşünmedim değil. Bundan sonra daha dikkat ederim söylerse