bisusbe_ aslında geçen gün aşı randevusunda eşim doktora sormuş, ben yoktum yanlarında, doktor gaz kaynaklı olabilir demiş veya bağırsak hareketlerinden. Midesini falan da dinlemiş bir tuhaflık yok demiş
Ama nerdeyse her gün günde birkaç kez diyor son zamanlarda. Sanıyorum bı gastroenterolojiye uğramamiz gerekecek.
Başına gelen var mı merak ettim işte ondan sordum