durubebek_ ayyy çok geçmiş olsun bende çok istiyordum emzirmek nasıl bir duygu merak ediyorum hala benimki iki yudum alıp bıraktı geçen şans eseri deneme amaçlı bidaha aldım ağlamaya başladı bende zıpladım olduğum yerde bi baktım emmeye başladı sürekli zıplamam lazım ki emsin bende de bel fıtığı var 😅 sürekli zıplayamam öyle kaldı sütünüzü çoğalttıktan sonra deneyin isterseniz plates topu üzerinde zıplayıp emzirmyi inşallah çoğalırsa sadece süt verirsin bebişine🥰💐