Kızlar 2 ay 8 günlük bi bebeğim var çok gazlı bi bebekti ama 1 haftadır biraz daha iyi gibiydi, sabahları kendi pırtlar ve tuvaletini yapardı 🥲 anne sütüyle gidiyorduk, kontrolde kilosu alt sınırda çıkınca günde iki kez mama verebileceğimi söylediler sağlık ocağında. Doğduğunda hipp organik combiotik kullandık güzel toparlamıştı böyle gaz olduğunu düşündüğüm problem yaşamamıştım. elimde daha vardı bende veriyodum fakat mamadan mıdır bilmiyorum inanılmaz huysuz ve ağlıyo, gaz kaka çıkışıda olmadı diyebilirim. Araştırmalarım sonucu sma comfort aldım daha gelmedi, deneyeceğim. Kullananlar varsa memnun mu? İnanın normalde de uyumayan bi bebek ama bugün 5dk uyuyor ağlayarak kalkıyor farkındayım karın ağrısı var masajlarımda işe yaramadı kızım epey huzursuz. Hippten böyle şikayeti olan var mı? Çevremde memnun olanlarda baya var benim bebeğime daha çok gaz yapmış olabilir mi? Ki uzun bi süredir probiyotik ve gaz damlası kullandığım halde bu şekilde oldu. Tecrübeleriniz varsa paylaşır mısınız😞