misrapoyraz aşıdan da yükselebiliyor hatta yükselme eğiliminde iken siz ilaç bitki çayı birşey içseniz bile anne sütü alıyorsa sütten etkilenebilir. Ggt hakkında bilgim yok bizim alt ve ast yüksekti sadece ama size göre çok çok yüksekti yine de o an da biyopsi denilmedi. Birkaç defa daha böyle agresif yükselmeler olursa o zaman biyopsi söz konusu olur denildi. Yani demem o ki bu değerler de biyopsi bilemedim yani mutlaka başka bir doktor görüşü daha alın derim. Bir süre de gaz damlası,d vitamini vs hiçbirşey vermeyin şuan yükselme eğiliminde çünkü değerler normale dönmeye başlasın tekrar kullanmaya devam edersiniz.Geçmiş olsun.