deryaren bence çok güzel olmuş bebeklerde kıyafetler genelde tam durmuyor zaten. Benim kızımda da ya kolu uzun ya döş kısmı bol oluyor. Nadirdir tam oturan kıyafeti. İçinize sindiyse giydirin bence. Zaten uyuyacak edecek bayram ziyaretlerinizi yapar fotoğrafınızı çekinir rahat kıyafetlere geçersiniz. Bende kızıma elbise aldım bu şekilde yapacağım