deryaren yaa ne biliyim hevesinizide kırmak istemem tabi kiii ama kucak bebelerinde böyle kıyafetler çok zor, benim oglanda 10 aylık gömlek giydirdiğimde bile geriliyor her yerden sinir oluyorum o yüzden böyle yuruyup ayakta durana kadar ben ceket falan hiç düşünmedim 🙈 bende tulum giydireceğim bayramda içine gömlek giydirlebilir deneyecegim bi tane ama kasarsa düz zıbın giydircem direk😂