supermananne hiç sanmam yaşayacağınızı yani yaşarsanız birakirsiniz her bebek 4. Ayda meme reddi yapmaz oğlum bana yapışmıştı 4. Ayda mememi hiç bırakmıyordu 😂 cidden kolaylık olacak hem bu aydan sonra uyku eğitimi verirsiniz çok daha rahatlarsiniz büyüdüler büyüdüler ha gayret biraz otursa emekleseler daha da kolaylaşacak Allah selamet versin kolaylık versin cidden çok üzülüyorum ben minik ikiz annelerine anılarım geliyor gözümün önüne