Benim ikiz bebelerim var emziriyorum kilo alımları iyi çişli bez falan sıkıntı yok ama sıkıntı uyku 😴 gece uykusuna geçmemz 12 yi geçiyor ve 2 saatte uyanıyorlar uykuya geçişlerinde iki yandan ağlaşıyorlar birini uyutuyorum diğerini uyutmaya çalışıyorum o zamana diğeri uyanıyor falan yaklaşık 2 saat falan sürüyor kucağımda squat falan öyle uyuyorlar hışım çıkıyor bir tekde ben de uyuyorlar birini uyutana kadar diğeri çok ağlıyor ben de bugunden sonra mama versem uyumadan diye düşündüm gece de uzun uyusunlar diye çünkü ben neredeyse hiç uyumuyorum gündüz uykusu da çok az diğer çocugumda fa uğraşıyorum.ben gece uyumadan mama versem mi sizce bu durumda yoksa sütüm azalır mı ya da en çok korktuğum meme reddi olur mu?bana bir akıl verin Allah için siz ne yapardınız