ozgecankosar geçiyor kız geçiyor bende hiç bitmeyecek sanıyordum ama şimdi 1 yaşında özlersin o günleri diyorlardı çok doğru 3 ayına girer girmez kesti bir de mama dan çok gazlı oluyor aptamil kullanıyorsan o da çok gaz yapıyor sma geçtik bi tık düzeldi sende mama olarak aptamil ise değiştir belki biraz hafifler