Kızlar bebeğim 14 günlük sürekli ağlıyor karnı tok altı temiz gazı çıkarılmış artık kafayı yemek üzereyim hayatı sorguluyorum gece biraz daha iyi ama gündüz bütün gün boyunca ağlıyo kendini de hasta edecek benide doktora götürdüm kolik bebek dedi mama verdiğimiz için oluyomuş falan filan her mama yiyen bebek böyle mi artık bi çözüm bulamıyorum ağlamasına dayanamıyorum çok üzülüyorum sütüm kesildi