suheyla92 kiyaslamak aslinda hic benlik bisey degil yani bende sasirdim kendime ama normalde kiyaslamak her cocuk farklidir derim saglikli olsun benim icinde kili onemli degil sadece yanyana gelince tuhaf geldi cocugum boyle kucuck kaldi saki onun yaninda bu nasil 6 aylik dedim kendi kendime ama sonra dusununce saglikli cocugum cok sukur yani