Merhaba hanimlar soeum su kizim 7. Ayina yeni girdi gecej ay 6 bucuk kiloydu dogum kilosu 2 bucuk doktor gayet iyi sedi ama bana zayifmis kucukmus gibi geliyo zaten kucuk dogdu erken de dogsu dun gorumcem bize gelmisti cocugu 3.800 dogdu suan 2 aylik yanyana koydum fotograf cekmek icin benim 6 aylik cocugum onun 2 aylik cocugunun yaninda kuccuk kaldi cok uzuldum ek gidayada basladim emiyorda acaba bana mi oyle geldi yoksa bizim cocuk mu kucuk o zaten iri cocuk olarak dogdu doktorlar sekeri mi var felan arastirdilar ama bilmiyorum dun cok uzuldum cocugum niye kucuk kalmis diye vana mi oyle geldi acaba her cocuk gelisimi farklidir bunu biliyorum ama ister istemez insan kiyasliyor