mantik_0 Bana da doktor gerek yok demisti. Yani cok istiyorsan kullan ama oyle aman aman bir etkisi yok demisti. Ben hic kullanmadim. Dogum oncesi de gobegim yoktu zaten, dogum sonrasi da birkac hafta icinde eski haline donmustu. Ama ben biraz da bunyeme guvendigimden kullanmadim. Kalmayacagini tahmin ediyordum cunku doguma gitmeden bile sporumu yapip gitmistim, o kadar sporla ic iceydim. Oyle olmasaydi belki deneyebilirdim, bilemiyorum.