7 ocakta sezeryan oldum. Korse kullanmak istiyorum 40 günlük olduk ancak doktorum önermediğini söyledi. Ama bende göbeğim kalsın istemiyorum artık eski halime dönmek istiyorum 😔 sizler kullandınız mı korse, bir sıkıntısı olur mu ne zmn kullanmak gerekir Bi yardımcı olur musunuz.