Bizde aynı durumu 2 ay yaşadık. Oğlum 3 yaşına girecek bir ay sonra aniden başladı. 2 ay sonra geçti. Biz öncelikle psikologla görüştük ve bir profesörle görüştük dil terapisini önermedi beklememiz gerektiğini söyledi. Hatta bu yaşta terapist, tedavi süreci stresli olduğundan, daha bile ilerleyebilir dedi. Terapistlere kalsa hemen başlamamız lazım tedavi olmazsa kalıcı olur diye korkuttular. Sabırla bekledik geçti gitti şükür.