Bende bu konu hakkında post açmayı düşünürken sizin açtığınızi gördüm, benim kızım da 20 aylık çok güzel konuşurdu ama şu 15 gündür bazı kelimeler de işte baba derken anne derken sonra bir kaç kelime de aynı kekelemeye başladı bir anda bende çok korktum inşallah geçici bir şeydir