MnkKrtl birceylul bi ara benimkide yapıyodu şuandada ara sıra yapıyo ama sonra kendini düzeltiyor. İnsanın aklı çıkıyo valla bende sürekli düzeltiyodum yada bekliyorum nezaman düzelticek yoksa öyle devam mı edicek diye gayette rahat takılıyodu bu nasıl bi uyuma şekliyse artk😂
birceylul MnkKrtl ay ben hiç beklemedim kendini düzeltirmi diye hemen ben müdahale ediyorum beklemem mi lazım acepp
MnkKrtl birceylul küçükken bende çeviriyodum büyüdükçe izlemeye başladım biraz bekleyip öyle düzelttim sonuçta uyuyoruz bizde 7-24 bakamam ki en azından ne olduğunu gözlemliyim diye Allaha şükür bi sorun yaşamadk
sarmaliklahana birceylul benım kızım ilk zmnalar uyumadı babam altına küçük yastık koydu yüz üstü yatırdı daha 1haftalıktı o gün bir uyudu saatlerce ama bası yan cevrili biz basında. Sonra hep öyle uyuttuk düz yatmazdı 7-8 ay öyle uyudu bende öyle uyurmusum 🤭😁 bir zaman sonra zaten kendisi kafasını sağa sola cevirmeye başlamıştı benımde aklım cıkıyor Du sürekli kalkar kontrol ederim ama öyle rahat ederdi 🤷
mariam2 birceylul beinide oyle alıştı uyumayi ama burnu yastık da gelince kafası cevriyior 5 ayilik daha başka türlü uyumiyior ki
ikioglus Oykuu_bebekk bebekler yüz üstü daha rahat uyur diye hastanede hep yüz üstü yatırıyorlardı, önermiyor değiller gözetiminiz altında yüz üstü yenidoğandan itibaren yatırılabilir.
nslhnak birceylul 6. Aydan beri bu şekilde ve daha rahat uyuyor kendini kurtarabiliyor burnunun üzerine yatmadığı sürece sıkıntı olmadı endişelenmeyin bence
Eylul301023 birceylul kendi donebiliyorsa veya kafasını çeviriyorsa problem değil benim oğlum 15 gunlukten beri alistirdim yüz üstü uyuyor
ertug57 birceylul bizim ki 2 aylıkken yatmaya başladı kendisi daha küçük olduğu için döndüğünde ben kafasını çeviriyordum bir kaç hafta sonra kendi kafasını döndürmeyi öğrendi şuan 6.5 aylık bazen kendisini gömüyor dediğiniz gibi mudahele etmiyorum bir süre sonra rahatsız olup kendi dönüyor düzeltiyor dönmeyi biliyorsa sıkıntı olmaz
akdemrfdn birceylul Günaydın, bebeğim 4.ayından beri yüzüstü uyuyor. Baş kontrolü varsa dokunmayın, her türlü kurtarıyor kendini bebek. Doktorumuz, bırak nasıl uyuyorsa uyusun. Yeter ki yatağı çok yumuşak olmasın, dedi.
Cennetbahcesii birceylul Huhu aynısını yaşadım bide eşime bakarak ol dedim o da dalmış gitmiş duştan bi çıktım elim ayağım boşaldı resmen çocuğu öyle bir çevirmiştim ki korkudan uyanmıştı çocuk 😩 ama meğersem nefes alamadığı zaman gene kafasını vs çeviriyormuş o boşluğu yaratıyor kendine küçük fasulyeler öğreniyorlar aynı bizim yattığımız gibi yatmaya başlıyorlar hiiiççç korkmaaaaa