myavocado barbiee_ yok aslında beğendim ben ikisini de, bayramlık gibi düşündüm, biraz bahar geliyor ya artık beyazlar pembeler giyelim gibi düşünüp beyazı seçtim, yoksa siyah da gayet güzel duruyor
barbiee_ myavocado teşekkür ederim o açıdan hiç bakmadım. Siyahı alıyorum sanırım kombinlemesi daha kolay biraz baktımda dantel yaka çoook eskide kalmış sanki
Usnac1995 barbiee_ Siyah çok güzel ama mankende salak gibi durmuş. 😂Güzel kombinlerseniz, siyahı beğendim ben
tospikannesi_ barbiee_ beyaz kot pantolonla kombinlerseniz siyahı alın derim manken çok kötü taşımış ama altına siyah atletle veya badi güzel durabilir altına beyaz kot pantolon ve konvers yada spor ayakkabı olabilir. Beyaz çok şık ve güzel ama illa ki herkesin elinin altında olan bir parça yani siyahı al istersen
barbiee_ tospikannesi_ öyle yapacağım teşekkür ederim mankende kötü durduğu için sanki beyaz dediniz ☺️danteli sevmedim sonradan ya çok öncede kaldı sanki
tospikannesi_ barbiee_ aslında yine şık bence beyaz siyahı biliyorum tesettürlüyüm etekli takımları pantolonlu takımları var çok severek giyiyorum bu modeli ama kumaşı mı desem mankende duruşu mu desem o yüzden beyaz dedim ama tabi güzel kombinle güzel durur değişik bir parça sıradan değil
Elvinemine barbiee_ esimiz izin verse bile canim namaz kilmasak bile dinimizin kuralina uymaliz biz muslumaniz bij şükür 🙏🫶🌸postuna yazarken sert bi cevap bekliyodum . bazı arkadaslar asiri kiziyolar bi sey soyleyince😂🤭
barbiee_ Elvinemine yok ne kızıcam aşko haklısın yani bende giymem. Dedim ya ne eşim izin verir ne de ‘ben giymem’ diye❤️
tospikannesi_ barbiee_ penye gibi duruyor yani görüntü o vibe veremedi bana hani yine aynı model ama şu tarz açıkçası benim daha çok hoşuma gitti . Yani direk gözümde yüksek bel beyaz kot canlandı 🤭 daha doğrusu kotun üstünde duruşu daha güzel olur gibime geldi ama sizin tercih tabi 🌸
tospikannesi_ barbiee_ atıyım tabi https://ty.gl/avmkfntyg228i satıcının instagram sayfasına da bak bence Bak buda kısa kollusu buda çok hoş hem yaz ayında da giyilir kısa oluşu https://ty.gl/dkh7wp86f4z5k https://ty.gl/eft9sba0vgibt https://ty.gl/2wdiatt768r6c
barbiee_ TulayGeriDon bende onu beğendim aşko. Az önce arkadaş siyah atmış bi bakar mısın o mu benim attığım görsel mi