Elvinemine barbiee_ canim gercekden siyah gömlek gibi olani gunluk hayatinda giyiniyormusun?cok acik🤭 merak etdim.beyaz olan cok güzel
barbiee_ myavocado teşekkür ederim ama siyahı alacağım heralde içine siyah atlet giyip☺️ beyazı bilemedim ya yakışır mı yakışmaz mı
myavocado barbiee_ siyah da gayet güzel bu arada ve farkli yani tarz olarak, beyaz çok klasik, siyah da güzel 💕
barbiee_ papatyagibi siyah içine atletle giyerim diye düşündüm. Kotla falan kombinlemesi daha kolay sanki bilemedim beyazda da aklım kaldı ama çok gömlek giymiyorum ben🙄
barbiee_ ilay-mom beyazda da aklım kaldı ama galiba siyahı alacağım ya sanki onu kombinlemesi daha kolay gibi bilemedim
ilay-mom barbiee_ cok haklısın bende cok beğendim güzel parçalar çünkü ikisine de bayıldım, yakısacağından eminim güle güle giy 😊
Elvinemine barbiee_ esimiz izin verse bile canim namaz kilmasak bile dinimizin kuralina uymaliz biz muslumaniz bij şükür 🙏🫶🌸postuna yazarken sert bi cevap bekliyodum . bazı arkadaslar asiri kiziyolar bi sey soyleyince😂🤭
barbiee_ myavocado demi beyaz çok klasik yani normal beyaz gömleğim var zaten sadece yakası öyle dantel detay değil ☺️ siyah mı diyorsunuz? Mankende mi duruşunu beğenmediniz acaba
myavocado barbiee_ yok aslında beğendim ben ikisini de, bayramlık gibi düşündüm, biraz bahar geliyor ya artık beyazlar pembeler giyelim gibi düşünüp beyazı seçtim, yoksa siyah da gayet güzel duruyor