Arkadaşlar sakin bosverin :)
Benim çok şükür durumum da iyi hem ailede hemde cevremde de avukat tanıdıklarım var. Fakat çok yeni ve böyle bir şey suan aile içinde tutmak ve dedikoduya mahal vermemek için buradan bilen birilerine sormak istedim. Avukat olduğunu söyleyen yürüyen ego işsiz kalmış burdan kendine pay çıkarmaya çalıştı işte. Sag olsun bir arkadaş sorduklarıma cevap verdi şimdilik o bilgiler bana yeterli