zindanuu ben zaten soru sordu diye tepki göstermedim ki. Düzgün bir şekilde danışmanın ücrete tabi olduğunu, eğer durumu müsait değilse de ne şekilde ücretsiz olarak avukat bulabileceğini yazdım.
Kendi kendine tribe girip avukat değilsen işine bak, avukatsan da yalvarmam demeye getiren kendisi. Ben yalvarsan da cevaplamam deyince mi ego oluyor?