Yorumlara baktım da maşallah ne hamarat anneler k.v var yaa bir bana denk gelmedi 😏 annem hayatımda tanıdığım en yavaş insandır 2 kişilik makineye bulaşık koyması bile 1.5 saat falan sürer.evlendim kayivalidemde benzer.ailemle aramız 15 dakika ama yılda bir gelirler, genelde biz gideriz o zaman sürekli temizlik falan yaparım evde.esimin ailesi farklı şehirde onlarlada ancak yılda bir görüşürüz.gidincede hazir poğaça kurabiye olur.isterdim şöyle arada bir gelip yardım edecek pratik hamarat birini hayatimda.