Orenda_ Bayram günü en olmazsa olmaz yemekleriniz neler?☺️ Bizde Keşkek ( en olmazsa olmazımız) Yaprak sarma Tarhana Çorbası Çörek Baklava Bunlarda kesinlikle olur kızlar😍😋
lidokain Orenda_ ayy ben bu bayram gitmiyorum memlekete eşimin izni yok ama eminim annem sarma tatlı börek hazır etmiştir. Ekstra bayram için yoğurt çorbası yayla çorbası da deniyor kurufasulye pilav et veya tavuk haslar neden bilmiyorum bizde gelenek olmuş 😀 Kayınvalidem ise hiç bir şey yapmaz ne tatlı ne sarma ne başka bsey. Onlardayken misafir geldiğinde ben utanıyorum koyacak bsey yok
beyzzsenturkk_ Orenda_ ne gelirim ne giderim bayram planımız evde yatmak o yüzden bir şey hazırlamıcam içimde bayram coskusu da yok o kalabalığı hiç çekemem ama hazırlanıp getirilse yerim😄
Aaayyssee Orenda_ yemek olarak bı geleneğimiz yok ama kahvaltıda kullur yaparız hep biz öyle deriz yani 😂 hamur kızartması sacda yapılır büyük boy ama küçük değil,bayram sabahı kahvaltıda mutlaka bu yapılır 😋
Orenda_ lidokain Ohh çok güzel annenizin ellerine sağlık,valla bizde de gelenek kesinlikle o gün soframızda bulunur☺️
lidokain Orenda_ tüm menüler çok güzel yapan herkesin eline sağlık :) bana gelen olacağını sanmıyorum ama tatlı bulundururum yaprağım yok o yüzden patlıcan biber kuru dolma yaparım . Ama sabah kahvaltısına dokturcem düşüncem onu 😀
deryaren Orenda_ bayram gelmiş neyime modundayim 25 yaşındayım ilk defa öyle keyifsizim bi bayram sırtım bana küfür ediyor her gece bebem büyünce bayram tadında bi bayram yaşarım inşallah 😃😃😃
papatyagibi Orenda_ Gelenlere yaprak sarma, tatlı ( baklava ), börek ikram ediyoruz. O günün sofra menüsüde çorba, et kavurma, pilav olur kayınvalidemlerle geçirdiğimiz bayramda. Annem ne istiyorsak onu yapar. Fix bir menüsü yoktur.
ElisaMom_ Orenda_ bende karışık sarma ve baklava yaparım,o kadar gelenim yok malesef kendi ailemden uzağım eşimin aileside gelir gelmezler belli değil,kendimiz için yapacam yani ☺️
Bayancorek Orenda_ köy böreği Yaprak sarması Sütlaç bunları her bayram yaparız köy böreğimiz meşhurdur ama çok zahmetli 😂
Orenda_ lidokain Teşekkür ederim canım kayınvalidem ile birlikte yapıyoruz.Kuru dolmaya bayılırım 😋Hadi bakalım inşaallah yaparsın 💕🌸